tisdag 5 april 2011

Early Birds

Går man upp tidigt hinner man mycket. Redan 07.30 satt vi i bilen för att skjutsa min pappas fru till hennes jobb så vi kunde vi ha hennes bil. Frulle på Einstein Bros Bagels. Fantastiskt gott. Jag gillar, eller rättare sagt, älskar bagels. Något som kommer saknas. 



Target låg precis mittemot och vi var naturligtvis tvungna att gå dit. De säljer Paul Frank. Löjligt billigt dessutom. En tisha kostar $7.99 och det räcker ju inte med att köpa en. Marlon fick tre nya PF-tishor och vi köpte en till hans bästis också.


Idag har nätet strulat lite och jag hade tänkt lägga upp fler bilder, men bara dessa tre ville vara med. Vi var nämligen på beachen med Marlon och han älskade sanden. Det blåste lite för mycket för att kunna bada i havet men vi satt i strandkanten och lekte med sanden lite. Det var varmt annars och lite strandhäng är aldrig fel.

Vi har några timmar kvar i morgon innan planet lyfter 17.40. Väskorna är nästan packade, vi råkade visst shoppa lite mer idag och jag fick äntligen tag på en snygg trenchcoat. Den är från Steve Madden och gick loss på hela $69.99, billigt så det förslår.

Jag hoppas kunna lägga upp lite fler bilder i morgon. Håll till goda. Jag vet att ni gillar mina bilder och jag gillar verkligen att dela med mig av vår resa här. Tyvärr är den snart över och äventyret och semestern är slut för den här gången. Hemma väntar kyla om jag förstått saken rätt. Man lever lite i en bubbla här och hinner inte hålla koll på allt som händer hemma i Sverige.

Snart blir jag dock varse...

2 kommentarer:

Angelica sa...

Beror ju på hur man definierar kyla. Idag är det +8 och strålande sol här i Skellefteå, så rent logiskt borde det vara varmare i söder.

Välkomna hem!

Mallis in real life sa...

Angelica: 8 grader är faktiskt helt ok. Man vänjer sig dock lätt vid 30. Men snart kommer våren och sommaren även till Sverige, jag ska försöka att icke misströsta.

=)