onsdag 3 juni 2015

Sommar på paus

Hårda vindar.
Regn.
12 grader.

Det är ingen vidare sommarvärme så långt. Jag tror inte vi haft en enda dag över 20 grader ännu och det är ovanligt. Det har regnat massor i maj och nu börjar jag faktiskt tröttna. Jag vill ut och påta i trädgården och få ordning på terassen. Till helgen ska det dock bli lite varmare. Typ 17.

Vi har student på fredag. Killarnas kusin tar studenten och på lördag ska vi äntligen ta ner den där eländiga häcken och trimma till allt. Söndag blir det troligtvis IKEA då vi som sagt äntligen ska få ordning där ute. Vi behöver en plats att äta på och eftersom terassen är 100 kvadrat är det lite att fylla ut.


Jag försöker lära mig mer och mer om min nya kamera. Det finns en uppsjö av finesser. 


Marlon är inne i en skrivarperiod och vill lära sig mer och mer om bokstäver och hur de låter.


Jamie äter tårta. Ja, ibland får man unna sig.


Men det här med att vara på bordet är en annan femma. Han är ta mig tusan överallt och testar varenda gräns som går just nu. Enligt Wonder Weeks-appen är det 9 dagar kvar på den här utvecklingsfasen. Betyder då att det slutar klättras då? ;)

Ser fram emot en vecka i London med dessa två killar. Oavsett utvecklingsfaser.

Inga kommentarer: