söndag 31 maj 2015

Mors Dag

Idag har vi firat Mors dag i Sverige och jag fick en kombinerad Morsdag och 40-årspresent av Johan. En splitterny kamera och jag höll på att få dåndimpen. Jag har fotat hela dagen och det har varit en väldigt speciell dag, jag ställde in min planerade träning och stannade hemma hos familjen hela dagen. 

I eftermiddags plockade jag ett fång vackra blommor och satte på min mors minnesplats. Mors dag är ju även en dag att reflektera över de mammor som inte finns bland oss längre. Jag har ganska många vänner och bekanta som förlorat sina mammor, både nyligen och för länge sedan. Min mamma finns alltid hos mig men än mer på Mors dag.


Underbara ungar.



Tulpaner, pioner, vild gräslök och lite annat smått och gott.


Minneslund ger tid för eftertanke och jag skänkte en tanke till alla de jag känner som numera bor i himlen.


Kvällsmaten bestod av hemmagjorda hamburgare och ett glas Dr Pepper.

Inga kommentarer: