söndag 26 april 2015

Våren är här för att stanna

Den här veckan har vi haft jättefint väder. Sol och värmande temperaturer. Trädgården fullständigt sprakar och man kan nästan se från morgon till kväll hur det växer. Att rensa ogräs tar en evighet, jag plockar lite då och då. Jamie försöker hjälpa till på sitt sätt men oftast slutar det med att han äter lite gjord eller gräver upp mina nysådda frän. Att plocka av de fina blommorna är också poppis. 

Förmiddagskaffet intogs i solväggen intill gäststugan. Alltså jag tror jag skulle kunna vara mammaledig hur länge som helst just nu. Jag bara älskar att vara hemma. Jag älskar min trädgård och mitt hus. Jag ser verkligen fram emot en helt ledig sommar.


Käka lite på mammas planteringsskyltar är smaskens. Lite skit rensar ju magen som bekant.


50 shades of green.


Inga kommentarer: