tisdag 5 april 2011

Packat och klart

Nu är allt äntligen packat och klart. Marlon gör packandet väldigt svårt för mig då jag plockar i och han plockar ur. Väskorna väger som de ska, vi har två stora resväskor som ska checkas in, de är packade till bredden. Vi har även 3 st handbagage a 10kg (eller mer) styck. Plus Marlons skötväska som är smockfull. Vi har cirka 90 kilo med oss hem. Herregud tänker ni och det tänker jag med när jag räknar på det. 


Vi har hunnit med ett sista dopp i poolen och en liten stund i solen. Ett smärre oväder har dragit in från norra Florida och just nu blåser det halv storm ute. Vädret växlar fort, när det väl växlar. Känns dock extra skönt att det är skitväder när man åker härifrån. Ångesten ligger som en väldigt liten klump i magen, jag hatar att säga farväl till min pappa. Vi kommer inte att ses förrän nästa år. Alldeles för lång tid.

Jag uppskattar dock tiden med honom och försöker ta vara på den så gott det går. Två veckor går så fort och man är hemma igen, innan man hunnit blinka.

Tack och lov är det en nattflygning över Atlanten och jag hoppas Marlon bestämmer sig för att sova riktigt ordentligt.

Inga kommentarer: