fredag 25 mars 2011

Tidig shopping

Min pappas fru har superkoll på alla reor och erbjudande här och där. I morse var det dags att åka till Kohls för den stora vårrean. Hon hade dessutom en kupong där man fick 20 procent på allt. Toppen! Vi började med frukost på Einstein Bagel Café på Sheridan. Alltid bra att grunda shopping med god frulle. Vi fyndade rejält både hon och jag. 

Strålande väder idag med och Marlon har badat med sin pappa i poolen. Marlon fullkomligt älskar det. Han har fått nya bädkläder med UV-skydd i. Just nu inväntar vi min storebror som ska hälsa på, det blir Subway-mackor till lunch. Hoppas verkligen inte att kilona ökar för mycket under denna resa, för jösses vad mycket gott det finns här. Jag brukar hålla vikten men man vet aldrig. 

Jag fotade lite i min pappas trädgård i dag. Här finns också mycket smaskigt. 

Papaya

Mango

Ananas

Små clementiner
Poolen

I kväll ska vi ut och äta igen och Johan ska ner till Miami för att gå på Ultra Dance Festival. Det är ett stort DJ-party. Jag stannar hemma med Marlon och resten av min familj. På måndag går den stora båten mot Mexico och packningen har redan påbörjats. Man pratar om att man ska klä upp sig till middagarna. Jag som bara har med mig flip-flops typ. Innebär detta att jag måste köpa nya skor? Vad tråkigt. =)




3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Underbart!
Njut och lycka till på resan!

Elin W sa...

Tycker lite synd om dig som måste shoppa, det är ju sååå tråkigt...hrmmm....lyser avundsjukan igenom kanske?
Vilka underbara bilder, det piggar upp att få se lite sommar när vi har snortråkigt väder hemma!

Kram

Mallis in real life sa...

Saltis: Tack så mycket. Det ska bli helt fantastiskt. =)

Elin W: Jag som trodde våren hade kommit till Sverige? Nåväl, vi har det supertoppen. Kram