söndag 27 mars 2011

En stund för oss själva

Igår lämnade vi Marlon hemma hos grandma Liz och tog en sväng med bilen. Alltid lite pirrigt att lämna Marlon hos någon annan, speciellt någon som han inte träffat så mycket. Han älskar alla så det var inga problem. Varje gång Liz pratar med honom ler han, han gillar hennes röst. Vi var borta några timmar och allt hade gått jättebra. 

Skor skulle inköpas till kryssningen och jag hittade ett par riktigt snygga sandaler med kilklack från Steve Madden, endast $29.99, som hittat. Vi var på Marshalls och här kan man göra suveräna fynd. Vad sägs om denna handväska från Tommy Hilfiger nedan, den blev min för $24.99. Det är nästan för bra för att vara sant. 



Tommy Hilfiger är ett av mina absoluta favoritmärken och jag gillar den lite preppiga looken, för att inte tala om färgerna. Nu börjar vi smått fundera på om allt vi handlat får plats i våra resväskor. =)

Vi stillar vår shopping med några dagar på havet med sikte mot Mexico.

=)

2 kommentarer:

Malin & Astrid sa...

Vilken underbar bild på dig och Johan i bilen, jag blev på ett superbra humör bara genom att titta =) Kramar till er och fortsatt trevlig resa

Mallis in real life sa...

Malin: Har fixat en Sophie the Giraffe till Astrid. =)

Kram