måndag 25 april 2011

Underbart

Sommarvärmen håller i sig och vi njuter så mycket vi kan. Igår käkade vi påsklunch hos Marlons farmor och Marlon släpptes ut på lite grönbete. Han älskar att vara ute och han har fullt upp med att undersöka allt från grässtrån och ekollen till små kvistar och småsten. 





Alla bilder är tagna med min iPhone.

På eftermiddagen cyklade jag till gymet och hade pass för inte mindre än hela fyra! deltagare. Gymet ekade för övrigt ganska tomt och detta är naturligtvis en vanlig företeelse när de första varma dagarna kommer. Vem vill gå in och köra spinning till exempel. Inte jag. Jag och mina deltagare körde hårt med skivstänger och hantlar. Det var kul och jag känner faktiskt en viss träningsvärk i rumpan. Skönt.

Idag är det fullt upp, vi ska fika hos min vän Linda som fått en liten bebis och vi ska åka förbi en annan vän och lämna ett lass med USA-inköp. Sedan ska vi vidare och titta på en bilbarnstol till Marlon. Äntligen! Det blir en Maxi Cosi Mobi som vi redan bestämt.

Ha en fantastisk annandag, alla ni där ute som troget följer min blogg.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å vad somriga bilder!!! Härligt att ni har sådant fantastiskt väder där hemma! Här regnar det men gårdeagen var underbra.
Kram!

Mallis in real life sa...

Saltis: Ja, vi blev nog lite tagna på sängen av detta fantastiska sommarväder. Vi njuter så mycket det bara går. Kram