måndag 18 april 2011

Reflections

Det är en månad sedan vi for till New York. Känns nästan lite som en dröm, tänk att vi var där. Tänk att vi gick med våra slitna sneakers och nötte Manhattans asfalt och betong. Vi åt jättegod mat, vi shoppade mycket och bara njöt. Med lite distans till resan kan jag konstatera att allt var toppen. Jag skulle göra om det in a heartbeat. 


Jag har märkt att många googlar på New York och restauranger där. Då har de hamnat på min blogg, vilket är superkul. Jag ska försöka slänga in lite inlägg om de restaurangbesök vi gjorde, det blev ju ett par om man säger så. Jag har massor av foton på mat och annat kul. Ett par vänner till mig ska åka till NY snart och jag måste naturligtvis rekommendera Yuba. Väldigt trevligt ställe och fantastiskt god mat.

Det är kul att inspirera andra och många uppskattar mina små NY-tips som dyker upp då och då. Själv är jag väldigt inspirerad själv av vår resa och kommer lägga upp många bilder framöver.

Hoppas ni gillar´t.

2 kommentarer:

No-one sa...

Vi gillar´t! Och jag gillar din frisyr tokmycket. Är väldigt sugen på att klippa mig riktigt kort... :-)

Mallis in real life sa...

Spank you very much, Alexis.